Post by clicincomwhyre on Feb 24, 2022 4:30:30 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Flip Runner ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Flip Runner IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ oneindige sleutels hack ▞▞▞
▞▞▞ Flip Runner 2022 version ▞▞▞
De besturing van deze game is absoluut verschrikkelijk, ik vond het moeilijk om het *EERSTE NIVEAU* te voltooien omdat de besturing in deze game verschrikkelijk is. Ik raad je aan om de besturing voor dit spel te wijzigen. Het enige dat dit spel leuk maakte, waren de ragdolls.
Flip Runner 스포츠 yhe
veel te veel advertenties! verwijderd
Ik krijg advertenties. Maar na bijna elke andere sprong?! Dat is gewoon dom. Ontwikkelaars geven er niets om, dus deze recensie is alleen voor degenen die denken aan downloaden. Zelfs het uitschakelen van gegevens helpt niet!
Het is leuk maar goed opletten
Het is geweldig! Ik kan de telefoon niet neerleggen, als ik eenmaal begin, is het alsof niets anders ertoe doet, ik zal urenlang spelen!
dit helpt veel tijd te doden
Dit is de beste game
Het is het. Het is een goed spel als je spelen wilt spelen op een spel als je uit bent
dr
Eh, games oke alleen niet mijn smaak ykwim. Ik heb de andere flip-games allemaal redelijk goed gespeeld, maar na een paar keer wordt het saai. Allemaal goed hoor
Verschrikkelijk, je kijkt meer advertenties dan gameplay!!! Probeer een ander spel.
Hutten
Slecht. Er is een niveau waarop ik mijn sprong heb geüpgraded en dat is nu onmogelijk.
geweldig spel
Mooi. Ik denk dat ik een dolfijn ben als ik speel. Soms dwalen mijn gedachten een beetje af. Dit spel heeft me enorm geholpen met mijn reflexen. Zonder Flip Runner zou ik mentale problemen hebben. Ik denk soms dat pannenkoeken niet echt gemaakt zijn van beslag van bloem. Wat als ze dat eigenlijk niet waren? Dat vroeg ik me altijd af voordat ik dit spel speelde. Nu voel ik me gemachtigd om de badkamer weer een keer te gebruiken. Bedankt Flip Runner, je hebt mijn leven gered.
het ok niet slecht
Het is oké geweldig werk
Deze game is superleuk, je kunt gewoon omdraaien, je kunt al deze geweldige trucs doen en alles wat je met deze game doet, nu meteen downloaden en nu meteen het is een leuk spel
Iedereen die dat probleem heeft, hoef je alleen maar de vliegtuigmodus in te schakelen en uit te zetten als je klaar bent met spelen. Het is echt een goede truc en ik gebruik het bij elke game die ik download, maar het is echt een geweldige game en ik denk dat je download het
Het valt wel mee
het is een leuk spel maar minder realistisch zoals bij flip duiken
dikke spreuk
Kunnen jullie de lag op een van de niveaus oplossen? Het vertraagt gewoon mijn flips
Zoals ervoor zorgen dat er minder advertenties zijn, zoals elke twee games die je faalt, is er een toevoeging.
Flip Runner Sports vzvl
Mijn neef speelde dit in het echt en hij sprong van het gebouw en faalde net als het spel! Ik wacht tot hij respawnt 😁😁😁
Ik weet zeker dat dit spel geweldig is... als het zou werken. Ik heb alles geprobeerd, van het verwijderen tot het opnieuw opstarten van mijn apparaat, maar het wil niet starten
veel advertenties
Mooi hoor!
Het is leuk
Flip Runner İdman hxcy
Saai.... Veel advertenties na drie flips en het spel is zo saai.
Cool en leuk, maar level 9 is zo vervelend dat ik er bijna 58 keer mee heb verloren. Laten we gouden munten ruilen voor goudstaven, dus momenteel een afvalspel
te veel advertenties
moeilijk te controleren.
Ik ben dol op dit spel, maar je moet goudstaven hebben om van personage te veranderen. Als je je winst wilt verdubbelen, kun je een video bekijken. TENZIJ u meer dan 1 bar krijgt. 2,3 balken en er staat verbinding met de server en dan krijg je er maar zoveel. Maar 1 balk en je kunt de video elke keer bekijken en er 2 krijgen. Hmmmmm oplichterij misschien.
Ninja Turtles: Legends Rollspel hbur
eigenlijk heel leuk. hoewel na een tijdje de rondes zich beginnen te herhalen
Deze game is opgetuigd, je springt en sterft willekeurig en sommige sprongen zijn onmogelijk. Als ik deze nul sterren zou kunnen beoordelen, zou ik dat doen?
De game is leuk, ik ben er zo dol op, bedankt dat je dit geweldig voor ons hebt gemaakt
het is een goed spel, maar ik moest het installeren omdat het bleef laden en ik niet kon spelen
Leuk spel, maar er moet echt een manier zijn om de camerahoek te veranderen, er zijn veel momenten waarop je letterlijk niet kunt zien waar je naartoe moet springen, waardoor het bijna onmogelijk is om de levels te voltooien.
Ik kom niet verder dan een niveau en mijn video's om MIJ OP TE SLAAN werken niet. IK HAD 1 SPRONG OVER EN IK STERFDE DUS IK PROBEERDE EEN VIDEO TE BEKIJKEN OM MEZELF TE REDDEN, MAAR HET WERKTE NIET!!!!