Post by soacysniworkri on Feb 6, 2022 15:18:31 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Snake.io ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Snake.io IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ codeert veel geld ▞▞▞
▞▞▞ Snake.io 2022 version ▞▞▞
Het is offline, dus je speelt met bot. Ze hebben erover gelogen. De gameplay is erg slecht, want kleine slangen doden je meer dan grote. Geen kaart. Controle ook suckzz.
Disney Frozen Free Fall Games புதிர் jmze
Nice spel als je geen reclame wil zet je Wi-Fi uit maar voor de rest en goed spel hh
Snake.io: Fun Battle .io Games Akció qahz
Als het veld groter was, verschillende vormen/werelden bevatte en opties had zoals spelmodus, dan zou je 5 sterren ontvangen🤓😁
Ik heb dit spel alleen gekregen omdat classic slither.io niet meer werkte op mijn telefoon. In deze game heb je advertenties nodig om te upgraden en krijg je advertenties na elke game. De thumbstick is te storend met een schaduw.
Het is leuk in het begin, maar ik kan je verzekeren dat het spel allemaal bots is. Reden zijn: ik begin altijd met een vergelijkbare score zoals iedereen. De openenten zijn super dom, ik blijf op geen enkele manier zo vaak op de 1e plaats staan. Het andere slechte ding is dat de speelgrootte vrij klein is.
Snake.io Laga vjp
Hungry Snake World vs. slither shark version door ...
Leuk en verslavend Tot het spel besluit dat het wil crashen en je dan van nul moet beginnen. Ben hier erg van geschrokken. Ik wou ook dat er een manier was om mensen uit te nodigen in de kamer waar je bent. Ik zou graag die van mijn man schoppen, maar hierin zou zeker 5 sterren hebben gegeven. Als de storing niet had gemediteerd en me helemaal opnieuw had laten beginnen. Veel tijd en werk verspild
Zell Creator snake.io no delay issues, performance issues, and controls that were created for every mobile device. Features: No gaps. No performance issues on
Niet zoals het vroeger was en echt opdringerig om beoordeeld te worden, dus 2 sterren voor ergernis, nu 1 ster omdat ik steeds wordt gevraagd om te beoordelen nadat ik het al heb beoordeeld
Staat op het punt contact op te nemen met de Play Store om deze game te melden. Sommige van de advertenties geven me geen enkele manier om af te sluiten als ze eenmaal zijn gespeeld. Er is GEEN "X" OF ESCAPE KNOP. Ik moet de hele app sluiten en opnieuw opstarten! Het is stom en ik ben er vrij zeker van dat het niet is toegestaan door het beheer van de Play Store. Het is bedrieglijk en contraproductief. Als je ALLEEN een lange ongewenste commercial maakt, in plaats van een echt speelbaar spel, GA ER WEG . Je bent juridisch niet onaantastbaar.
Ik vind dit spel gewoon leuk omdat je bevroren hoektanden kunt spelen! En ik vind het geweldig omdat mijn hoogste score eigenlijk 23675 is, je kunt ook de originele snake.io spelen en ik heb 2 sterren beoordeeld voor snake.io en misschien als er een paar dagen verstrijken, kan ik beoordelen dit spel 5 sterren!!! Ik ben dol op dit spel, het geweldige spel ooit in mijn prachtige, mooie leven. Het einde.
Ik ben hier erg goed in op elk niveau. Ik werd de koningin der slangen door de 1e positie te behalen en ik verlies nooit het spel
Deze game is zo geweldig, ik heb net de Unicorn-skin gekregen en het is geweldig. Ik hou gewoon van deze game, je zou 2 moeten downloaden omdat je van liefde houdt, hou van deze game
ZO VEEL TOEVOEGEN ZO VEEL TOEVOEGEN. het aantal toevoegingen is gewoon niet nodig. zoals 2000000000 voegt in tien minuten geen grap toe. haal alsjeblieft wat advertenties eruit. deze game is gewoon niet speelbaar, het is een film die is gemaakt van advertenties. maar de game zelf is oké, dus ik zeg twee sterren ja...
Het is een ripoff van slither.io en hoewel het leuk is, is het behoorlijk irritant. Allereerst komen de advertenties elke keer dat je sterft en dat zal ook veel zijn. Het is de reden dat ik elke keer dood ga, dus installeer het als je wilt, maar persoonlijk zou ik het niet opnieuw installeren
Waarom werkt deze multiplayer-game in de vliegtuigmodus!?
Is dit spel zelfs multiplayer, ik twijfel omdat ik dezelfde speler weer zag, maar hij stierf niet en op de een of andere manier veranderde zijn huid
Ik vond het geweldig. Er zijn niet veel advertenties
Niet zeker of je tegen bots speelt, maar super eenvoudig. Twee keer meer dan 55000 punten behaald. Tijdverspillersspel zonder vereiste intelligentie. Ook te veel advertenties.
Snake Spelletjes
Hoi! Dit is Snake.io, mijn FAVORIETE spel. Het is gewoon zo leuk! Je kunt andere avatars verzamelen en dieren leuk vinden en meer! En als je het speelt, zie je als ballen op de grond, je moet ze oppakken om langer te worden, en als je de langste van iedereen wordt, heb je een kroon op je hoofd! Ik noem mezelf dan de koningin 👑. En ja, je kunt andere spelers doden door een cirkel te maken met de speler erin. Ik denk dat dat alles was wat ik moest zeggen! Ik hoop dat je Snake.io downloadt! Veel plezier! Doei! 😊
ik vind het leuk. Behalve die roeper. Kan je dat a.u.b weg doen
wat een k spel
Slither.io is vlot naar de top van de ranglijsten in Google Play geschoten. De game is samen te vatten als Snake met meerdere spelers. Iedereen
Ik vond het heel schokkend dat er 2 namen zijn die Cancer en Cancercell heten, ik hoop dat dit uit het spel gehaald kan worden
Er spawnen gewoon mensen vlak voor je.
App Store; > Games; > Actie ... Leo's Fortune · Snake.io - Fun Online Slither · Carnivores:Dinosaur Hunter Pro · Last Day on Earth: Survival
Ik zou 5 sterren hebben beoordeeld, maar ik degradeerde 3 sterren voor het vervelende aantal advertenties na elke game
Niet echt het nummer dat me saai maakt, anders maakt het me moe, het spijt me, maar deze game is een beetje leuk
Slither.io Spelletjes Voor Je Tablet & Mobiel
Leuk, maar bevat onnodige updates die het onmogelijk maken om ver te komen. Als de mijlpalen bijvoorbeeld boven aan het scherm verschijnen, is het moeilijk te zien en verlies je of ga je dood. Ik bereikte 13.800 en bedekte het hele scherm en het bevroor en haperde of zoiets.